Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 250,00 zł.
Bestsellery
Srebrny pierścionek Pasek pr. 925
Srebrny pierścionek Pasek pr. 925

185,95 zł

szt.
Koń srebrny pierścionek pr. 925
Koń srebrny pierścionek pr. 925

364,95 zł

szt.
Srebrny pierścionek "V" pr. 925
Srebrny pierścionek "V" pr. 925

76,95 zł

szt.
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - zielony
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - zielony

131,95 zł

szt.
Srebrny sygnet z orłem pr. 925 wz. S-01
Srebrny sygnet z orłem pr. 925 wz. S-01

248,95 zł

szt.
Srebrny krzyżyk z falą próby 925
Srebrny krzyżyk z falą próby 925

305,95 zł

szt.
Krzyżyk z krzyształami KR-17-LSIAM
Krzyżyk z krzyształami KR-17-LSIAM

139,95 zł

szt.
Krzyżyk z 11-ma cyrkoniami 3mm - rubin
Krzyżyk z 11-ma cyrkoniami 3mm - rubin

171,95 zł

szt.
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - biała
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - biała

131,95 zł

szt.
Przedłużka do łańcuszka +5 cm
Przedłużka do łańcuszka +5 cm

13,00 zł

szt.
Naszyjnik potrójny
Naszyjnik potrójny

140,00 zł

szt.
Przedłużka do łańcuszka +3 cm
Przedłużka do łańcuszka +3 cm

11,50 zł

szt.
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - czarna
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - czarna

131,95 zł

szt.
Srebrny pierścionek Rozgwiazda pr. 925
Srebrny pierścionek Rozgwiazda pr. 925

108,95 zł

szt.
Przedłużka do łańcuszka +7 cm
Przedłużka do łańcuszka +7 cm

14,50 zł

szt.
Łańcuszek Żmijka 0,9/60
Łańcuszek Żmijka 0,9/60

50,00 zł

szt.
Srebrny naszyjnik potrójny - oksydowany
Srebrny naszyjnik potrójny - oksydowany

140,00 zł

szt.
Krzyżyk z 11-ma cyrkoniami 3mm - czarny
Krzyżyk z 11-ma cyrkoniami 3mm - czarny

171,95 zł

szt.
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - szafir
Obrączka z cyrkoniami 2 mm - szafir

131,95 zł

szt.
Przedłużka do łańcuszka +2 cm
Przedłużka do łańcuszka +2 cm

11,00 zł

szt.
Łańcuszek Rolo 1,6 / 60 cm
Łańcuszek Rolo 1,6 / 60 cm

44,00 zł

szt.
Medalik z Matką Boską
Medalik z Matką Boską

81,95 zł

szt.
Podwójne kolczyki z perłami
Podwójne kolczyki z perłami

85,00 zł

szt.
Łańcuszek Cardano 1,05/50 pozłacany
Łańcuszek Cardano 1,05/50 pozłacany

84,00 zł

szt.
Pierścionek z cyrkoniami 4 mm crystal
Pierścionek z cyrkoniami 4 mm crystal

241,95 zł

szt.
Bransoletka Cardano 16-19 cm
Bransoletka Cardano 16-19 cm

30,00 zł

szt.
Srebrny Krzyżyk KR-14
Srebrny Krzyżyk KR-14

72,95 zł

szt.
Bransoletka z kwadracikami 16-18-21 cm
Bransoletka z kwadracikami 16-18-21 cm

35,00 zł

szt.
Krzyżyk z falą próby 925 pozłacany
Krzyżyk z falą próby 925 pozłacany

325,95 zł

szt.
Srebrny krzyżyk KR-07  pr. 925
Srebrny krzyżyk KR-07 pr. 925

68,95 zł

szt.
Łańcuszek Rolo 1,6 / 50 cm
Łańcuszek Rolo 1,6 / 50 cm

38,00 zł

szt.
Choker z 7-ma kwadracikami
Choker z 7-ma kwadracikami

110,00 zł

szt.
Choker "V" - Crystal
Choker "V" - Crystal

110,00 zł

szt.
Kolczyki Konik Morski
Kolczyki Konik Morski

110,00 zł

szt.
Bransoletka Żmijka 16-19 cm
Bransoletka Żmijka 16-19 cm

35,00 zł

szt.
Łańcuszek Cardano 1,05/55
Łańcuszek Cardano 1,05/55

51,00 zł

szt.
Zawieszka Konik Morski
Zawieszka Konik Morski

100,00 zł

szt.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś zainteresowany tym produktem, daj nam znać klikając przycisk „powiadom o dostępności” (jeśli nie jesteś zalogowany wpisz swój e-mail). Po pojawieniu się produktu prześlemy maila z informacją o jego dostępności.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy kilka egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie wykonać ten produkt - skontaktuj się z nami drogą telefoniczną: +48.501-38-31-98 
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa).

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Nie, zamówienia są dostarczane przez Pocztę Polska lub kuriera, w zależności jaka formę dostawy wybierzesz.

 


 

 

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.501-38-31-98.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.501-38-31-98 .

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.501-38-31-98.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz odstąpić od umowy zakupu i zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Koszt zwrotu zakupu ponosi klient.

» opis reklamacji i zwrotów

Newsletter - sięgaj po więcej
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Otrzymasz również jednorazowy rabat w wysokości 10% na zakupy. Kod rabatowy prześlemy na e-mail.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl